
Sílvia Tremoleda
¿Quiéres leer online o descargar Enganxa’t al running pdf completo? Aquí puedes hacerlo.
Te contamos un poco sobre el libro:
No hi ha cap esport més fàcil de posar en pràctica que córrer: no necessites un camp o un circuit preparat, ni has d’esperar que nevi o s’aixequin onades, pots fer-ho a qualsevol hora i a qualsevol lloc, sola o acompanyada. Obres la porta de casa i comences a córrer. Però això no vol dir que puguis fer-ho de qualsevol manera. Si segueixes unes normes d’entrenament i unes pautes alimentàries t’estalviaràs lesions i fatiga, el teu rendiment millorarà i cada vegada t’agradarà més córrer. Tot el que t’explica la Sílvia Tremoleda en aquest llibre és útil per a l’esport i per a la teva salut en general. Saps quins són els errors més freqüents que fem quan ens proposem fer una dieta? I per què és tan difícil mantenir-la? Si fas esport, pots menjar tot el que tu vulguis? Què has de fer per començar a córrer si fa molt que no fas exercici? Quant líquid has de beure quan surts a córrer a l’estiu? Aquí trobaràs la resposta a aquestes preguntes i molts aspectes més que cal saber per córrer, faci fred o calor, faci pujada o baixada.
Acerca de Sílvia Tremoleda
Sílvia Tremoleda Serrano. (Madrid, 1974) és diplomada en Dietètica i Nutrició Humana per al Universitat de Barcelon i té el Màster de Nutrició Esportiva del COI. Des del 1998 fa conferències i cursos sobre nutrició i publica regularment articles en diferents revistes d’esport i salut. En la seva feina de nutricionista, assessora tenistes, maratonians, triatletes, professionals i amateurs. Ha estat dietista de la selecció espantola femenina d’hoquei herba i dels primers equips del FC Barcelona de futbol i bàsquet. En la seva trajectòria esportiva, ha estat tenista professional de l’Escola manolo Orantes, monitora i campiona de Catalunya de pàdel (1999). En triatló, a més de diversos ironman, destaquen els campionats de Catalunya de triatló en distància olímpica (2992, 2003, 2004, 2006), el subcampionat d’Espanya de llarga distància (2004) i el campionat del món de llarga distància en grups d’edat (2008).
ISBN: 9788466418706
Idioma: Español
Formatos: epub PDF, disponible para Windows, Android, iOS y más
Ver otros Libros de Deportes
Etiquetas relacionadas al libro:
Enganxa’t al running descargar pdf gratis, Enganxa’t al running epub completo, Enganxa’t al running en pdf en español sin registro
Información del fichero:
- Cantidad de descargas: 830
- Tamaño del fichero: 938KB
- Cantidad de lecturas: 1314
¿Cómo descargar este y todos los libros del sitio?
-
📕Registrate gratis AQUÍ por 1 mes
-
📕Antes que termine el mes, CANCELA la membresia
-
📕Disfruta de todos los libros y contenidos que necesites